Åbning af padelbaner

Skrevet af Fårevejle Boldklub den 31-08-23 i Nyheder

🎉 ÅBNING AF VORES NYE PADELBANER – KOM OG VÆR MED 🎉

Vi er begejstrede for at invitere alle padelentusiaster, naboer og sportselskere til den officielle åbning af vores splinternye padelbaner! Dette er en begivenhed, du ikke vil gå glip af.

📅 Dato: 1/9/2023

🕒 Tid: Kl. 17:30

🏢 Sted: Fårevejle Boldklub (ved padelbanerne)

Vi er stolte af at kunne præsentere vores nyeste tilføjelse til klubben, og vi vil gerne dele vores glæde med hele lokalsamfundet. Kom og vær en del af denne fejring, når vi kl. 17:30 byder velkommen og deler vores rejse med projektet.

Men vent, der er mere! Vi forkæler vores gæster med gratis fadøl mellem kl. 17:30 og 18:00 for at skåle på vores nye faciliteter.

Vil du gerne blive en del af vores padelfællesskab? Vi tilbyder to spændende medlemskaber:

1️⃣ All You Can Play

Pris: 500 kr. pr. år

Med dette medlemskab kan du spille så meget, du vil, på vores padelbaner. En fantastisk mulighed for dem, der ikke kan få nok af padel! For resten af

2023 kan du få adgang for blot 200 kr.

2️⃣ Pay & Play

Pris: 50 kr. i oprettelse samt 200 kr. pr. bane pr. time

Hvis du foretrækker fleksibilitet, er vores Pay & Play-mulighed perfekt for dig. Betal en mindre oprettelsesafgift og spil på timebasis.

Efter åbningen opfordrer vi alle til at blive og nyde den spændende serie 1 kamp kl. 18:15 mellem Fårevejle BK og Høng GF. Lad os skabe en fantastisk stemning og støtte holdet i kampen!

Tag din familie, venner og kolleger med til en aften fyldt med sport, socialt samvær og sjov. Alle er velkomne, uanset om du er en erfaren padelspiller eller bare nysgerrig efter at lære mere om denne spændende sport.
Vi ser frem til at dele denne mindeværdige aften med dig. Glem ikke at sætte kryds i kalenderen og deltage i åbningen af vores padelbaner!

Du kan læse meget mere om vores medlemskaber og booking af baner via dette link.