Sponsorer i Fårevejle Boldklub

I Fårevejle Boldklub ønsker at vi at gøre det muligt for alle virksomheder at støtte os. Derfor findes der en lang række forskellige sponsorpakker, så vi sikrer os, at der er noget til enhver pris. Så uanset om I ønsker at støtte med 1500 kr. eller 25.000 kr. om året, vil der være en løsning, som passer til jeres budget.

Ønsker du selv at blive sponsor, kan du klikke her og læse mere om, hvilke sponsormuligheder der er i vores fodboldklub.

De løse sponsorater

Hvis du ikke ønsker en af ovenstående pakker, har vi også en række løse sponsorater. Her har du mulighed for eksempelvis at købe reklameplads på banderne, som omringer klubbens kampbane. Derudover har vi også påbegyndt salg af bandereklame til vores nye kunststofbane.

Stor bandereklame (bane 2) – 1500 kr.

Få din virksomheds navn og logo som stor bandereklame, der kan ses fra bane 2.

Lille bandereklame (bane 2) – 1000 kr.

Få din virksomheds navn og logo som lille bandereklame, der kan ses fra bane 2.

Dobbeltsidet bandereklame – 4500 kr.

Få din virksomheds navn og logo som bandereklamer, der kan ses fra både bane 1 og bane 2.

Lille bandereklame – 2000 kr.

Få din virksomheds navn + logo som lille bandereklame rundt om klubbens bane 1.

Skræddersyet plan

Såfremt en af mulighederne ikke passer til de ønsker, som I har, så er vi naturligvis åbne overfor en skræddersyet løsning. Kontakt her sponsor@faarevejle-bk.dk og hør mere om mulighederne.

Lille hegnskilt – 2000 kr.

Få din virksomheds navn + logo som reklame på hegnets små skilte ved bane 1.

Stor bandereklame – 3000 kr.

Få din virksomheds navn + logo som bandereklame rundt om klubbens bane 1.

Ugens kampsponsor – 1500 kr.

Som Ugens Sponsor vil din virksomhed blive eksponeret overfor Fårevejle Boldklubs målgruppe som den virksomhed, vi bringer ugens hjemmekampe i samarbejde med. I vil få jeres navn og logo ud via det kampprogram, der udarbejdes til hver hjemmekamp. Ydermere vil I også blive nævnt på Fårevejle Boldklubs Facebook-side med over 750 følgere, når de pågældende hjemmekampe promoveres.

Partneraftaler

En partneraftale kan sikre dig eksponering på et specifikt hold, som du ønsker at støtte. Dette kunne eksempelvis gå til træningstøj til det hold, som du vil sponsorere. Der er også muligehed for støtte til et trænerteam, som eksempelvis kunne gå til jakker med jeres navn og logo på.

Trænerpartner (Børn og ungdom) – 5000 kr.

Få din virksomheds navn + logo på materialer til klubbens børne- og ungdomstrænere. Du vil her få eksponeret din virksomhed på trænernes træningstøj, jakker og lignende.

Trænerpartner (Senior) – 10.000 kr.

Få din virksomheds navn + logo på materialer til klubbens seniortrænere. Du vil her få eksponeret din virksomhed på trænernes træningstøj, jakker og lignende.

Børnehold – 5000 kr.

Få din virksomheds navn + logo på alle trøjerne fra et af klubbens børnehold.

Ungdomshold – 5000 kr.

Få din virksomheds navn + logo på alle trøjerne fra et af klubbens ungdomshold.

Trøjesponsor (Øvrige seniorhold) – 5000 kr.

Få din virksomheds navn + logo på alle trøjerne fra et af klubbens øvrige seniorhold.

Trøjesponsor (Herresenior 1) – 2000 kr.

Få din virksomheds navn + logo på én trøje fra klubbens førstehold i Herreseniorafdelingen. Holdet er pt. placeret i Serie 1 og har været dette siden 2018.