Regelsæt for brug af vores padelbaner

Vi er glade for at have dig med i vores padel-fællesskab og ser frem til mange gode padeloplevelser sammen. For at sikre, at alle medlemmer kan nyde faciliteterne sikkert og komfortabelt, beder vi dig venligst om at overholde vores regler og retningslinjer.

Disse regler er udviklet med henblik på din sikkerhed, komfort og oplevelse som medlem. Vi beder dig om at læse og forstå dem grundigt, da overtrædelse kan resultere i sanktioner, herunder muligheden for annullering af medlemskab uden refusion.

Vi tror på, at en respektfuld og ansvarlig omgang med vores faciliteter skaber et bedre miljø for alle. Så lad os sammen sikre, at padel er sjovt og sikkert for alle. Tøv ikke med at kontakte os, hvis du har spørgsmål eller bekymringer vedrørende reglerne. Vi er her for at hjælpe.

1) Generelle regler for brug af vores padelbaner

Når du benytter vores padelbaner, beder vi dig om at behandle faciliteterne, udstyret og andre medlemmer med respekt. Vi forventer, at alle opretholder en høj standard for sportsånd og hjælper hinanden med at få den bedste padeloplevelse.

2) Booking af baner

Prisen for banereservation er som udgangspunkt 200 kr. Hvis du har medlemskabet “All You Can Play,” reduceres prisen med 50 kr. For hver medspiller, der også har “All You Can Play”-medlemskab, reduceres prisen yderligere med 50 kr. Hvis du spiller med i alt fire spillere med dette medlemskab, er prisen for banereservationen 0 kr.

3) Tilføjelse af medspillere

Når du foretager en reservation, er det vigtigt at tilføje de medspillere, du planlægger at spille med.

4) Overholdelse af tid

Vær venligst opmærksom på præcise bookingtidspunkter. Vores lyssystem slukker, når reservationen udløber. Hvis du overskrider din bookingtid, vil de næste brugere have mindre tid til rådighed.

5) Booking med færre end fire spillere

Hvis I er færre end fire spillere (f.eks. to spillere) og alle har “All You Can Play”-medlemskab, skal I ikke betale for banereservationen. Tilføj to af vores “fiktive spillere” til reservationen:

• padelspiller1@faarevejle-bk.dk
  • padelspiller2@faarevejle-bk.dk
  • padelspiller3@faarevejle-bk.dk
  • padelspiller4@faarevejle-bk.dk

6) Brug af “fiktive spillere”

Tilføjelse af “fiktive spillere” til en booking med det formål at reducere prisen på en ikke-accepteret måde vil føre til øjeblikkelig annullering af medlemskabet for den, der har foretaget bookingen.

7) Gæstespillere / prøvetimer

Hvis du ønsker at medbringe en gæst, der ikke har medlemskab, vil vedkommende skulle betale 50 kr. for sit medlemskab. Når du opretter bookingen, bedes du tilføje de spillere, som allerde har et medlemskab hos os. For hver af de spillere, du ønsker at spille med, skal der ikke tilføjes en spiller til bookingen.

Hver person kan kun få én gratis gæstetime. Efter den gratis gæstetime skal ikke-medlemmer oprette et medlemskab.

8) Overtrædelse af regler

Overtrædelse af disse regler kan føre til øjeblikkelig annullering af dit medlemskab uden refusion. Vi overvåger brugen af “fiktive spillere” og forventer, at medlemmer opfører sig ærligt og ansvarligt.

Tak for din forståelse og samarbejde. Lad os sammen nyde padeloplevelsen og skabe et positivt miljø for alle medlemmer.