75 års jubilæumsfest d. 22. juni 2024

Skrevet af Fårevejle Boldklub den 01-04-24 i Begivenheder

75 års jubilæumsfest i Fårevejle Boldklub

Det er med stor glæde, at vi inviterer jer alle til at deltage i Fårevejle Boldklubs 75 års jubilæumsfest, som finder sted lørdag d. 22. juni.

Uanset om du er medlem af klubben eller har en relation til et medlem, er du hjerteligt velkommen til at være en del af denne festlige begivenhed 💃🏼🕺🏼

Vi har sammensat en spændende dag med masser af aktiviteter og underholdning for både små og store. Her er hvad du kan forvente:

• Fodboldturnering ⚽️: Tag del i vores 5 mands kampe med op til 7 personer på hvert hold og oplev spændingen på banen.
  • Padelturnering 🎾: Udforsk vores flotte padelbaner og deltag i en sjov turnering.
  • All Stars kamp ⭐️: Se tidligere Fårevejlespillere mødes til en opvisningskamp på vores kampbane og genoplev gamle minder.
  • Fællesspisning 🍽️: Nyd en lækker middag sammen med venner og familie ved spisetid.
  • Jubilæumsfest 🎈: Dans, fest og godt humør hele natten lang.
  • Aktiviteter for alle aldre: Der er noget for enhver smag, både for børn og voksne.
  • Lang dag med sjov ☀️: Vi starter tidligt om formiddagen og slutter først når den sidste gæst forlader festen.
  • Mad og drikke 🍻: Der vil være mulighed for at købe lækre retter og forfriskninger i vores boder hele dagen.
  • Præmier og lotterier 🎁: Vær med i vores tombolaer og andre lotterier og vind fantastiske præmier.

Du behøver selvfølgelig ikke at være medlem af fodboldklubben for at kunne deltage. Så er I en virksomhed, som leder efter et firmaarrangement, er vores jubilæumsfest det oplagte valg! 🎈

Vi er allerede godt i gang med planlægningen og glæder os til at dele mere med jer. Sæt allerede nu kryds i kalenderen, så vi sammen kan gøre vores 75 års jubilæum helt uforglemmeligt! 🎊

Tilmeld dig vores begivenhed på Facebook og hold dig opdateret.