Projekt kunstgræsbane

Skrevet af Fårevejle Boldklub den 04-05-24 i Faciliteter

Følg med i vores kunstgræsbane projekt

Vi har en stor drøm om at få anlagt en kunstgræsbane i vores fodboldklub. Onsdag d. 10. april havde vi besøg af repræsentanter fra den virksomhed, som vi håber skal levere vores kommende kunstgræsbane. Der er tale om en topmoderne kunstgræsbane med 100% nedbrydeligt infill og vi er sikre på, at den vil klæde vores vores andre, fantastiske faciliteter i klubben.

En sådan kunstgræsbane er naturligvis ikke gratis og som udgangspunkt har vi ca. 3 mio. kr. til projektet. Prisen er dog ca. det dobbelte og derfor vil vi søge midler hos forskellige fonde, samt åbne muligheden for at man via en gaveindsamling hos DBU, kan donere til klubben og samtidig få fradrag på donationen.

Derfor ønsker vi at “sælge” de 10.000 m2, der skal bruges til projektet for 250 kr./m2.

Ønsker du som privatperson eller virksomhed at donere, kan du via nedenstående link indbetale det beløb, som du ønsker at donere (bl.a. med MobilePay). Som nævnt koster hver m2 250 kr., men hvor mange m2 du ønsker at “købe”, er helt op til dig. Vi er utroligt glade for alle størrelser af donationer.

Oplyser du CPR/CVR nummer ved indbetaling, vil DBU automatisk indberette beløbet til SKAT. På den måde kommer fradraget automatisk med på din selvangivelse.

Du kan via dette se, hvordan du giver en donation til os.

Se her hvor langt vi er nået med vores indsamling

På billedet herunder kan du i det røde område se, hvor stor en del af det samlede beløb, vi har fået indsamlet.

10,5%