Padel ved Fårevejle Boldklub

Ønsker du at gøre bruge af vores fantastiske padelbaner, skal du først oprette dig som medlem. Du behøver ikke være medlem af fodboldklubben for at kunne bruge padelbanerne.

• Vi anbefaler i øvrigt, at du læser vores regelsæt grundigt. Der er visse regler, der gør sig gældende og vi forventer naturligvis, at disse overholdes. Du kan læse vores regelsæt her.

Her på siden hjælper vi dig med at oprette medlemskab og booke bane. Vælg herunder hvad du ønsker:

Sådan opretter du dig som medlem

Når du skal oprette dig som medlem, skal du første oprette en MATCHi konto. MATCHi er det system, der administrerer bookingsystemet og du kan finde en guide til, hvordan du gør dette herunder.

OBS! Vi anbefaler, at du læser denne guide grundigt. Vi har indsat links til de nødvendige sider. Har du spørgsmål, så kontakt Rasmus Hultquist på 23 60 69 54.

1. Opret konto hos MATCHi

Som det første skal du oprette en konto hos MATCHi. Det kan du gøre via dette link.

2. Aktiver din konto

Du modtager herefter en e-mail, hvor du skal aktivere din konto.

3. Opret medlemskab

Du skal herefter gå til siden, hvor du kan købe et medlemskab. Den side finder du ved at klikke her.

Du skal herefter vælge det medlemskab, du ønsker at købe. Vi har to mulige medlemskaber:

• All You Can Play = Prisen er 500 kr. for det resterende kaldenderår (200 kr. for 2023). Herefter kan du spille så meget du vil.
  • Pay & Play = Med dette medlemskab betaler du 200 kr. pr. bane pr. time. Dette medlemskab koster 50 kr. i oprettelse.

4. Færdiggør din oprettelse

Herefter skal du blot betale for dit medlemskab og godkende med MitID. Når du har gjort dette, har du oprettet dig og du kan nu begynde at booke baner og spille padel.

5. Vi anbefaler dig at bruge MATCHi app’en

Med MATCHi app’en er det nemt og hurtigt at foretage nye eller annullere eksisterende bookinger.

App’en fungerer mere intuitivt end hjemmesiden og derfor kan det være lettere at administrere.

Sådan booker du en bane

Når du har oprettet dig som medlem, er det tid til at booke en bane.

1. Gå til bookingside

Som det første skal du gå til bookingsiden i MATCHi. Det kan du gøre ved at klikke her.

Dernæst skal du vælge de tider, du ønsker at booke (de hvide felter er de tider, der er tilgængelige).

2. Tilføj spillere og betal

Herefter skal du vælge betalingsmetode og tilføje dine medspillere.

Du tilføjer dine medspillere ved at indtaste den e-mail adresse, som de har oprettet sig i systemet med.

At booke en bane koster som udgangspunkt altid 200 kr. Hvis du har medlemskabet “All You Can Play”, vil prisen blive reduceret med 50 kr. For hver spiller med samme medlemskab du tilføjer til din booking, vil prisen falde med yderligere 50 kr. Spiller I derfor 4 sammen, som alle har medlemskabet “All You Can Play”, vil bookingen være gratis.

Når du har tilføjet dine medspillere, klikker du “Næste” og herefter er din booking gennemført.

Vigtigt!

Du vil herefter modtage en bekræftelses e-mail, hvori der står en kode. Denne kode er vigtig, da du skal bruge denne for at få adgang til padelbanerne.

Har I spørgsmål til enten oprettelse af medlemskab, booking af baner eller noget helt tredje, kan I kontakte Rasmus Hultquist på følgende:

Forny dit medlemskab

Når dit medlemskab er udløbet og du ønsker at forny dette, skal du gøre følgende:

1. Find “Fårevejle Boldklub – Padel”

Gå til https://www.matchi.se/facilities/farevejleboldklub og klik på “her”, som pilen peger på herunder.

2. Udfyld dine oplysninger

Herefter udfylder du dine oplysninger og skal blot færdigørre flowet.

Ofte stillede spørgsmål

Vi modtager løbende spørgsmål fra eksisterende og kommende medlemmer. Her kan du blive klogere på, hvad folk oftest spørger os om.

Kan man booke en bane, hvis man er færre end fire spillere?

Hvis I er 2 eller 3 spillere, som alle har medlemskabet “All You Can Play” og ønsker at booke en bane, skal I tilføje en af vores “fiktive” spillere. Hvis I fx er to spillere med “All You Can Play”-medlemskabet, skal I naturligvis ikke betale for at booke en bane. Når I laver bookingen, kan I tilføje to af følgende spillere til jeres reservation, hvorefter systemet ikke vil opkræve noget beløb fra jer:

• padelspiller1@faarevejle-bk.dk
  • padelspiller2@faarevejle-bk.dk
  • padelspiller3@faarevejle-bk.dk
  • padelspiller4@faarevejle-bk.dk

Kan man låne padelbat og padelbolde hos jer?

Ja, det kan man sagtens. På hver bane er der 4 padelbat og 6 padelbolde, som kan bruges kvit og frit.

Hvad er åbningstiderne på banerne?

Padelbanerne kan bookes fra kl. 06:00 – 22:00.