EM aften

Skrevet af Fårevejle Boldklub den 31-05-21 i Nyheder

Lørdag den 12. juni spiller Danmark sin første EM-kamp, og dette skal naturligvis markeres.

Derfor har vi bestilt godt vejr, sørget for en masse pynt, og sat EM-gryden over.

Det eneste vi mangler, er nogen at dele aftenen med! Måske er det dig/jer. Arrangementet er for alle, både spillere, børn, forældre og andre der kunne have lyst, men med max. deltager antal på 100, efter først til mølle princippet.

Program:

• Kl. 17.00: Serveres der EM-gryde med ris.
  • Kl. 18.00: Vi finder på noget 😊
  • Kl. 20.00: Forhåbentlig fejring og evaluering, indtil kl. 23.00, hvor klubhuset lukkes.

Prisen for at deltage i dette enestående arrangement er kr. 50,00 pr. person. (prisen er den samme for børn under 12 år, men de får til gengæld en is til dessert). Drikkevarer sælges selvfølgelig til fornuftige klubpriser.

Så KOM BARE AN! Gerne iført masser af fanbeklædning, og for alles skyld et gyldigt coronapas, så vi kan få en festlig og sikker aften.

Tilmelding foregår ved, at du indbetaler beløbet for det antal du tilmelder til klubbens mobile pay nr. 66655, med angivelse af navn og antal, hvorefter du sender et screenshot til Helle 41 10 39 17 eller Henrik 20 72 37 38. Seneste tilmelding er onsdag den 9. juni kl. 18.00 (men husk først til mølle).

Håber vi ses!

PS: Kl. 10.00 spiller vores U-11 drenge kamp mod Svogerslev og
Kl. 13.00 spiller Serie 1 holdet mod Svebølle

Så der er god mulighed for opvarmning!!