Fodboldmotion i Fårevejle BK

Skrevet af Fårevejle Boldklub den 26-03-21 i Nyheder

Søger du et sundt, sjovt og socialt motionstilbud for 60+ og førtidspensionister, så kan vi med glæde fortælle dig, at din søgen er forbi!

For i Fårevejle BK starter vi både “Momseholdet” for kvinder samt “De Gæve Gutter” for mænd op. Vi træner første gang:
Torsdag d. 8. april kl. 10.00 – og fremadrettet hver torsdag.
Vi mødes ved klubhuset på adressen Fårevejle Kanalvej 11, 4540 Fårevejle.

Konceptet henvender sig til ALLE uanset niveau, også dem der aldrig har spillet fodbold før. Det handler udelukkende om glæden ved spillet samt den sociale hygge på og udenfor banen. Og fodboldstøvler er IKKE et krav. Efter træningen står den på kaffe og kage i det fri. Grundet Covid-19 anbefaler vi, at I klæder om hjemmefra + medbringer jeres egen drikkedunk.
Så giv dette opslag et like, hvis du kunne være interesseret i at prøve træningen! Og del med din omgangskreds.

Har du spørgsmål, så kontakt endelig Helle Modin på mail: helle@faarevejle-bk.dk /mobil: 41 10 39 17.
Vi glæder os til at se dig 🙂