Tour de France i Fårevejle

Skrevet af Fårevejle Boldklub den 25-03-22 i Begivenheder

VERDENS STØRSTE CYKELLØB I FÅREVEJLE

Om præcis 99 dage udskifter vi fodboldstøvler med cykler, målmandshandsker med cykelhandsker og græsbaner med asfalt. Tour de France kommer nemlig til Fårevejle og vi planlægger et STORT program for denne historiske begivenhed.

En gruppe af frivillige har allerede været i gang med planlægningen i lang tid og vi kan nu løfte sløret for dele af dagens program. Som I kan se i dette opslag, er der mulighed for, at vi i fællesskab kan få en fantastisk oplevelse og se verdens største cykelløb på tætteste hold. Og dette endda uden at forlade Odsherred Kommune.

Så sørg allerede nu for at sætte et stort kryds i kalenderen og glæd jer til en stor dag for vores by og vores kommune.

Det skal naturligvis nævnes, at der løbende vil komme opslag i diverse grupper, så vi sikrer os, at alle I og omkring Fårevejle ikke går glip af informationer om dagens begivenheder.

Vi håber, at I vil være med til at sprede ordet og opslaget her må meget gerne deles, så vi kan få samlet så mange som muligt.